Tuesday, March 19, 2013

Pár nappal az előző túra után megint voltunk - bár az eredeti terv meghiúsult, miután a hegyi úton minden kanyar után több hó volt az úton, úgyhogy nem mertünk továbbmenni. De azért hógolyózni megálltunk (:

Feladni nem akartuk a túrát, ezért inkább kerestünk egy másik csapást - szerencsére az ún. Historic Highway mentén számtalan különböző nehézségű túraútvonal van - ill. nem mellékesen van egy kilátó, ami jóval a folyó szintje felé magasodik:
Columbia Gorge Vista House
Innen remek kilátás nyílik a folyóra:
Nyugat felé (valahol arra van Portland is)

Túloldalt Washington állam hegyei
Kelet felé
Miután itt kigyönyörködtük magunkat, elindultunk a Horsetail Falls (Lófarok vízesés) felé. Ezen az ösvényen 3 vízesés követi egymást: az első közvetlenül az út mellett van, a második a Ponytail Falls - az ösvény maga pedig a vízesés mögött vezet:
Ponytail Falls

a vízesés mögött
 Kicsit továbbmenve elértünk a harmadikhoz is - ez egy kisebb vízesés, ami gyakorlatilag a 2 hegy között levő szorosban futó patakon volt. Ami vicces volt, hogy a patak felett levő fahídra kitettek egy figyelmeztetést, miszerint a híd kicsit megrozzant, de a mérnökök szerint egy ember így is biztonságosan átkelhet rajta.. Hmm... azért senki nem állt meg bámészkodni a híd közepén...
 A túra igazából ennyi volt.. Este a szomszédos parkból közel száz lampiont engedtek fel - azt a fajtát, amiben egy mécsest kell meggyújtani, és a meleg levegő emeli a magasba, mint a hőlégballont.. Gyönyörű volt, az a rengeteg, narancssárga lámpás.. Sajnos jó képet nem sikerült róla készíteni...

Most hétvégén megint voltunk Arlo barátjánál, Noah-nál, és a családjánál a parton - arról is írok még egy kicsit..
Remélem az otthoni időjárást mindenki szerencsésen túlélte....