Friday, March 29, 2013

Még a múlt-múlthét végéről elmaradt egy rövid beszámoló, amikor is újra beiktattunk egy parti hosszú hétvégét, főleg, hogy Arlo és Noah tovább tudjon dolgozni a kisfilmes projekten.. Az idő nem volt annyira mesés, elég sokat esett, de azért így is jól eltelt a pár nap.
Megintcsak a Sylvia Beach hotelben töltöttük az első éjszakát - ezúttal a Gertrude Stein szobát kaptuk:
A szobával együtt kaptuk a hotel macskáját is - mivel mindenhova bejárása van, és valószínűleg ez a kedvenc helye. Egész este az ágyon aludt, de éjszakára kiraktuk - majd hajnal kettőkor arra ébredtünk, h ritmikusan fejeli az ajtót, hogy engedjük be - úgyhogy ott folytatta az alvást az ágy közepén, ahol abbahagyta.
Shelley
Pénteken elmentünk az óceántól kb. 20-30 km-re fekvő Toledo városába, ami gyakorlatilag egy fakitermelésből élő mini iparváros - nem különösebben szép, de megvan a maga hangulata.
Toledo
Volt egy vonatmúzeum, itt kiállítva egy régi gőzmozdony, amit még anno a faiparban használtak - aztán hagyták rohadni az esőben úgy 40 évig. Valamikor a 2000-es években rájöttek, hogy mekkora érték, és azon fáradoznak, hogy megmentsék az enyészettől. Láttunk egy postavonatot belülről - illetve volt még egy másik, kis várostörténeti múzeum, ahol válogatás nélkül mindenféle tárgy és fotó volt kiállítva (a fakitermelő eszközöktől kezdve a régi kávédarálóig minden). Ami külön jó volt, hogy 'teremőr' bácsi az egész életét a kisvárosban élte le, és minden tárgyról külön mesélt - úgyhogy kaptunk egy nagyon érdekes, ingyen tárlatvezetést is.
a vonatmúzeum
a postavagon

'One Spot' az öreg gőzmozdony

Ezután még elmentünk a korábban már emlegetett Marine Sience Center-be, ahol megint végigtapogattuk az összes tengeri jószágot a tanmedencében (a polipot sajna nem láttuk, mert elvonult aludni), illetve voltunk a közeli sörfőzdében, megvolt az ebéd egy jó sör és egy vicces bruschetta kombinációjában:
a bajszos paradicsom esete (:
A második este már Noah-nál aludtunk - szombaton a fiúk filmeztek egy keveset, meg csináltunk pár fotót a projektjükhöz, meg voltunk persze a parton is:
Yoshi és Noah 'skimboarding'
tükröződés a vízcseppben - fenyőfák és egy piros pajta
Vasárnap indultunk haza, de előtte még lementünk a partra Noah két kislányával. Szerencsénk volt, mert aznapra jó meleg lett, valamilyen rejtélyes okból még a szél se fújt különösebben - viszont az előző napi ramaty idő miatt alig voltak a parton - valószínűleg mindenki korán hazament.

Noah és Stella
cölöplábak a homokban
Yoshi és a teniszlabda

Arlo és Ava teniszeznek
A homok elég meleg volt egy kis mezítlábaskodáshoz - a víz viszont veszettül hideg (gondolom még nyáron is).. Ezután már csak visszamentünk a házhoz, összepakoltunk, és indultunk haza.

Múlt csütörtökön pedig elindultunk egy kicsit hosszabb kirándulásra: az egyik lakótárssal, Jasonnel együtt hármasban nekivágtunk autóval San Francisco-nak... A héten erről is írok egy beszámolót - bár sok minden történt, gyönyörű helyeken jártunk, és csináltam vagy 1200 képet (: ... igyekszem válogatni majd belőlük ;)